tisdag 26 oktober 2010

Vad är värst?





När man upplever jobbiga motgångar i livet så ser man bara detta elände, som i ett tunnelseende. I dessa situationer behöver man stöttning från nära & kära och dessa är jag lyckligt lottad med!! Tack kära ni som vet vilka ni är. Alla behöver någon gång en extra kram, en axel att gråta mot och någon som säger att du är bra för den du är.

De människor man inte är en belastning för när man mår dåligt och som trots att de vet att detta elände har ett slut lyssnar och stöttar istället för att lägga värdering i om mitt problem är något problem eller ej. Dessa personer ska ni ta väl hand om! Det jobbiga just då är ju att man inte vet när eländet tar slut och trots att mitt elände kan kännas som en liten plutt i den stora världen är det för mig just då det största och jobbigaste.

Tänk att något så jobbigt trots allt ibland kan bli så bra. Tankens kraft är en kraft som är starkare än vad vi människor oftast kan ana. Tänk på det mina fina vänner. Och fråga er vad som är kärlek för er. Vad är det som gör att ni älskar de människor ni älskar? Det är en viktig fråga i livet.

När jag får tillbaka lite energi får jag givetvis nya ideer och denna gång så hamnade sockerlådan i köket med lite krimskrams i och tidningarna hamnade i zink krukan som står ute sommartid........

.......ser ni en av tidningarna som åkt fram?? Hihi.....ni kunde väl inte ana att jag längtar galet mycket till jul pyssel:)


Kramelikram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar