torsdag 21 oktober 2010

Svart & Vitt








Nu har det varit några inlägg med lite gnäll och det är givetvis för jag behövt få ur mig en massa som tynger mig. Detta är en av de anledningar varför jag bloggar. För mig är det det skönt att få ur mig vad som gnager i mitt huvud.

Lilla Nela har varit på dagis idag vilket var uppskattat efter många dagar hemma. Det blev ingen lång dag för jag valde att vi skulle städa på mitt arbete tillsammans så starten på dagis inte blev så lång. Vi fortsatte hemma med välbehövlig städning i tvättstugan.

Det går absolut att städa med Nela men det blir lite merarbete. Det flyter lite extra vatten på golvet, frisör dockan fick ett extra lyft med en halv puder förpackning och lite trassel i håret då rund borsten fastnade.

Nu har hon somnat och jag är helt slut så nu blir det varm choklad sedan sängen tillsammans med boken. Just nu läser jag Läckbergs nya.......lika spännande som de andra!!

pssssst........då det blir aningens rörigt i min tvättstuga trots städning så får ni endast se den svartvit ;)

.......och jag tror absolut att det är en liten söt ängel som är inblandad i årets första snöflingor........


Kramelikram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar