fredag 15 oktober 2010

Lugnet före stormen








Nu har jag skakat av mig alla tråkiga, eländiga tyck synd om mig tankar och att jag inte kan. Givetvis mest för alla era fina kommentarer och inlägg till mig. Tack igen vad gulliga ni är!! Nu vet jag att jag inspirerar er så givetvis fortsätter jag fota mina små fina hörnor. Idag blir det bland annat lite rost från ena badrummet. Enligt mig är rost otroligt vackert i alla de former.

I morse vaknade jag med ett ryck kl.06.55 av telefonen!! Min första kund som skulle komma 08.00 kunde inte komma. Jag kände inte att det var aktuellt att ringa och väcka återbuds listan med samma ryck så medan de två sjusovarna sov sött så tog jag en dusch i lugn och ro. Mitt bästa tips är då släck belysning och tänd ljus! Det blir faktiskt lugn och ro i själen även utan ett badkar.

Nu ska ni vara glada att jag inte fotade kaoset som utbröt då de två sjusovarna vaknade och vi skulle iväg ;)

Min vecka har varit super lång då jag i måndags hade torsdags känsla i kroppen.
Så nu tar jag Helg och En Ledig Helg dessutom!!


Trevlig Helg önskar jag er!


Kramelikram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar