lördag 9 oktober 2010

Energi....






Hemma hos oss är de vuxna just nu zooombisar då lilla Nela har feber och falsk krupp om nätterna. Att bli väckt ungefär varje timma en hel natt är inte att rekommendera. Men nu har stumpan fått medicin så vi hoppas på att vi snart får sova bättre igen. Just nu känns det sådär då hon fick bricanyl och klättrar på väggarna.....

För att hämta lite energi när jag kämpat färdigt på jobbet idag så var vi en sväng ute i trädgården. Tog lite bilder på en hörna på vår framsida till er:)


Ikväll blir det som igår kväll god mat, mysa ner sig i soffan och somna tidigt.
Hoppas ni får en trevlig lördags kväll.

Kramelikram


1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag måste säga att Du har en bland de finaste bloggarna jag är ute på, välgjord, lättläst och insprirerande och jag har gett din mail adress till många av mina vänninor.
    Kram Ulrika

    SvaraRadera