tisdag 12 oktober 2010

Tack!!


Idag är jag rik. Rikare än jag någonsin trott. Och vad gör en människa rik? Jo när man känner sig på botten, behöver komma upp och det då finns människor som visar sin omtanke och kärlek. Det är vad som är viktigt i livet.

Jag känner ofta att jag inte räcker till och hamnar lätt i tanken vet människor runt mig hur mycket de betyder för mig? Jag ger ofta mycket av mig själv och detta gör mig sårbar men det gör mig även stark. Genom andra människor kommer man i nära kontakt med sina egna känslor. Och är det något alla människor har så är det känslor. Frågan är bara hur tillåtande man är till att visa sina känslor och hur förstående man är för andras.

Jag vet att jag har mycket att ge andra människor och samtidigt mycket att lära. Idag har jag lärt mig otroligt mycket!

Tack mina fina vänner och familj för att ni finns. Hoppas jag kan ge er den värme ni gett mig idag när ni behöver den.

Det finns en länk jag vill att ni går in på och det är en av mina dyrbara vänners blogg.

.......och de små söta ros tvålarna har jag köpt HÄR!!


Sov gott allihop!!
.....det ska jag göra inatt
;)


2 kommentarer:

  1. Du är nog en av de mest godhjärtade och positiva små glädjespridare jag vet! Sov gott, och dröm söta vita drömmar! Kram från hela familjen.

    SvaraRadera
  2. Hej! har förstått att nån skrivit en elak kommentar, men inte haft tid att kolla. tycker att du bara ska låta det rinna av dig, jag får ofta kommentarer som är elaka, men det är oftast från personer man inte ens känner. Så bry dig inte. Du har ett vackert hem och jag blir alltid inspirerad av dina fina bilder!

    SvaraRadera