torsdag 7 oktober 2010

Njuta av stunden




Detta är lycka. Vackrare syn är svår att finna. En stolt pappa visar bilder när han själv är liten och lilla Nela är mycket förbryllad över att hon minsann tycker det är Nela som cyklar fast pappa säger att det är pappa som cyklar :)

Min familj är det finaste och viktigaste för mig trots att man kan tro att det är allt bråte jag släpar hem......Älskar finaste pappsen för att han är världens bästa på att ta vara på stunder som dessa. Han är lugnet i mitt liv och jag kan bli tokig på detta lugn vissa dagar. Men egentligen är det det bästa jag vet!

Trots att jag har dessa guldkorn hos mig om nätterna har jag sovit sämre än vanligt i tre nätter. I vanliga fall väcks jag av Nela en eller två ggr per natt och kanske en snarkning som håller mig vaken ett tag och detta har jag vant mig vid. Men inatt har jag blivit väckt 2ggr och varit helt klar vaken mellan kl.03-05. Detta vänjer jag mig inte vid.

När jag sover som en kratta går jag på någon slags överskotts energi och tar tag i saker jag kanske inte borde......dagens påbörjade projekt är målning av tvättstugan. Tack igen farbror N för du kom och hjälpte till:)
Det kommer bli superfint! Kanske blir lite mindre sura miner när jag ska knata ner till tvätten framöver......


Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Så lite så roligt att kunna hjälpa till, tittar ju så gärna in för då får man ju träffa gosan ännu oftare! :-)

    SvaraRadera