lördag 27 mars 2010

Våren är här!





Vart har jag hållit hus? Igår var det full rulle på jobbet och direkt efter det hem till en god vän med massa god mat och snick snack hela kvällen.

Det blev endast några få timmars sömn och sedan var det jobb dags igen. Hela lördagen.
Trodde aldrig jag skulle orka men plockar man fram lilla reserven så fixar man det mesta.
Teckenstorlek
När jag kom hem kl.16.30 var dock reserven totalt slut. Men eftersom VÅREN äntligen är här var familjen ute en timma och städade lite i trädgården. Oj oj vad den timmen fyllde på min energi så nu har jag lite reserv till nästa vecka oxå. Som jag har längtat ut i vår trädgård. Och det var jag inte ensam om. Det blev en hel del ilska och tårar från lilla Nela som absolut inte ville gå in.


Ha en Trevlig Lördags kväll

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar