söndag 28 mars 2010

Nytt projekt





Jag är lite av en expert på att sätta igång nya projekt innan de gamla avslutats. Så varför ändra på det?
Eftersom vi satt igång med badrummet nere fick jag såklart lite inspiration att göra nåt nytt i det gamla.

Hittade denna fina byrå på Ria för 200kr. Var lite orolig att jag än en gång varit för ivrig och att den var för stor. Men det ska sågas lite på baksidan så den står närmre väggen. och med vit färg på blev jag super nöjd.

Som vanligt tror jag inte det ska täckas helt. Och för att få ännu mer fransk känsla blev det en lavendel på stam som jag hoppas jag ska klara av att ta hand om. En liten önskan till skulle vara ett nytt golv då jag verkligen ogillar det nuvarande men det projektet är lite för stort så det får tyvärr vänta.
Visste exakt vilka nya handtag jag ville ha, de är från ikea men nu var de tyvärr slut. Så nu bli det leta handtag.


Skön Söndags kväll önskar jag Er

Kramelikram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar