onsdag 3 mars 2010

Uppe med tuppen!


Längesedan jag beklagade mig över sömnen. Jag kan lova att det varit värre men sömn är och förbli en gåta i detta hus!!

Igår efter 1h promenad då hon borde sovit skulle hon minsann vara med och vara vaken. Ok ingen sömn idag tänkte vi då. Dock när mamsen skulle åka handla blommor somnade lilla nela innan bilen ens startade?! Bärandes in i butiken sov hon som en stock? Biträdet tittade på mig och sa sådana där barn gillar vi inte:( Hade vi fått vårt sista barn först hade vi nog inte haft fler. Hon var likadan......Sömn= överskattat för vissa barn.

Ni ska veta att det är precis detta jag behövde höra ibland. De har ett barn som inte sov och fler som faktiskt sov. Och det var inte första barnet vilket betyder att trots att vi vänder ut och in på oss och har gjort i 2 år med denna sömn så spelar det nog ingen roll.

Hon vaknade först halv lullig då vi och blommorna skulle in i bilen igen. Ok då somnar hon tidigt ikväll......nepp 19.30 somnade hon vaknade till 2ggr inatt och upp kl.05.30. Japp det är bara att gilla läget.

Man blir ju trots allt piggare av underbara solen som tittar fram idag oxå!!!

Ha en skön onsdag och hoppas Ni får kisa för solen idag:)

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar