söndag 14 mars 2010

Äntligen!!!






Nu är min fina krona upphängd i vårt trapphus. Efter lite gruff och huvudvärk från min sida om vart jag ville ha den fick snälla svärfar klättra upp på stege och svajja i högsta topp. Tack igen svärfar!!

Även min "skrytvägg" är snart färdig, bara ett foto som ska på plats. Jag blir så glad när det blir som jag tänkt mig. Synd bara att jag oftast plågar nära & kära.....läs sambo med mina ältande fram och tillbaka. Hur blir det om jag gör si och hur blir det om jag gör så??!
Det blir ju alltid bra i slutet ändå.


3 kommentarer:

  1. Så himla fint!! Har du köpt kronan på Lizes? Så märkligt... gick förbi för ett tag sen och såg en sådan i hennes fönster, tänkte på dig och din trapp.. : )

    Kram
    Åsa Ek

    SvaraRadera
  2. Hihi...ja den är från Lizes. Har velat länge om den;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det blev ju helt perfekt, superfint! =)

    SvaraRadera