lördag 20 mars 2010

Gått Vilse

Denna syn mötte mig i morse. Ja så här brukar det se ut MEN inte den stora svarta prick med massa ben som Ni ser uppe i högra hörnet......


När jag förtvivlat frågar kära sambo varför den är här i vårt sovrum??!! Svarar han lugnt som han brukar på den frågan han har väl bara gått vilse
Ok om han kan gå vilse dit då kan han logiskt sett gå vilse hit oxå........


........och trilla ner i sängen!! :(((( Jag lovar er att inträffar detta kommer jag sitta zombi i flera veckor:((.....vilket trauma.......tog ingen närmre bild till er då det kan finnas fler känsliga än jag??................


Så jag avslutar med lite fina morgon bilder som jag brukar vakna till. Älskar mina spetsgardiner. Och älskar att vakna av ljuset. Inga persienner här inte.

Kramelikram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar