torsdag 4 mars 2010

Tillbaka till verkligheten

Att försvinna in i en bok är otrolig avkoppling!! Jag har de senaste månaderna insett detta då jag läst Stig Larssons Millenium serie.
Vilka böcker, vilken författare!!!
Det är blandade känslor när man läser slutet, man vill komma framåt i boken men vill inte att den ska ta slut.
Vad ska jag göra ikväll tänkte jag i eftermiddags då jag läst den sista raden?!

Huset har denna veckan varit lite upp o ner då jag tagit varje tillfälle att sjunka in i den sista boken.
Så idag gav jag vardagsrummet lite uppmärksamhet.
Eftersom jag snöat in på gamla böcker med fin text fick det bli ett blad runt lilla murgrönan.
Sambons gitarrer har flyttats till rätta över vår fina soffa som jag inhandlade på loppis för inte så länge sedan. Än så länge har det hamnat en duk från min farmor på sitsen man tager vad man haver.....
Och själv tycker jag det blev mycket fint!!



Till slut ett superbra tips som i allafall underlättat hos oss Sladdar till kameror, telefoner mm i en korg!!!
Nu hittar vi dom direkt utan sura miner:)


Trevlig Onsdag kväll önskar jag Er!!

Kramelikram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar