torsdag 18 mars 2010

Dag & Natt







Detta är just nu det som rör sig i mitt huvud mesta tiden av dygnet. Ett problem? Nej, lite stressande i huvudet då man vaknar på natten med badrumsbilder kanske men jag försöker vila i planerande stadiet då det faktiskt är en av de roliga delarna att pussla ihop och få till den röda tråden.

Sedan ungefär 5 år sedan när vi flyttade hit har jag velat ha ett gammalt skåp med vit porslins skål på i vårt lilla badrum. Ska jag ändra mig? Nej!

Just nu står sambos skivspelar skåp högst på listan. Helvitt om sambo får bestämma, som den är med vit fin text på om jag får bestämma. Vem tror Ni vinner?
Det hänget nu på snickaren hur mycket han behöver bygga in väggen om den får plats. Hoppas, hoppas!!!

Det gamla fönstret ska få spegel glas och eventuellt få hänga över skåpet.

Ljusgrå plast matta på golvet. Vi plastmatta med lite struktur på väggarna. Ljust & Fint!!!

Duschväggarna ska vara svängbara eftersom det är så litet. Kanske blir det en vägghängd toalett.

Fortsättning följer framöver.........

2 kommentarer:

  1. Håller med min bror för en gångs skull, ;) men text är också mysigt de med så jag hade nog målat skåp vitt och skrivit med samma gråa kulör som golvet ska vara i.. =)

    SvaraRadera
  2. haha...det lutar nog åt det. Ibland har han ju rätt och han borde ju få vara med o bestämma ibland:) ljus grå text blir nog toppen!

    SvaraRadera