tisdag 1 mars 2011

Vit dröm



Jag är som många säkert märkt förälskad i blommor. Det är oftast vita blommor som får mig att smälts men det finns även andra sockersöta. Denna sort har jag inte haft tidigare så nu återstår att se om jag klarar att sköta den eller ej. Provar man inte så vet man inte.....

Tänkte uppdatera om vår härliga sömn. Lilla Nela sover lugnare sedan läkare besöket förra veckan så mer utvilad än jag brukar känns det som att jag är. Men jag säger det inte högt för då får jag antagligen ångra mig fett.

I kväll väntar en liten tjej träff, det ska bli spännande att se om det är fler än jag som blivit stick tokig sedan sist hihi:)


Kramelikram



1 kommentar:

  1. Vilken söt gerbera!
    Så skönt att det är lite lugnare om nätterna iallafall..!

    Ha så trevligt ikväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera