onsdag 16 mars 2011

Drömmar



Vad vore livet utan drömmar? Jag är en kreativ människa så därför har jag ju massor med ideer, planer och drömmar.

I går var jag påväg att ta med familjen på en flytt men jag har turen att ha hittat en man som tar ner mig på jorden och talar om för mig vad mina riktiga drömmar är. Han vet ju lika väl som jag att ska vi flytta så ska det vara till ett hus med spröjsade fönster, gamla trägolv, och helst en glasveranda som får hjärtat att hoppa några extra varv. Så ingen flytt denna gången heller och idag ser jag plötsligt vårt hus med andra ögon igen.

Vi har lagt ner våra själar i vårt hus men detta missar ögonen tyvärr i bland och där har faktiskt bloggen en viktig roll. Här dokumenterar jag vårt hus finaste sidor.........den lilla skruttiga hallen har ni tex inte fått se än hihi. Igår gick jag även runt i vår trädgård som jag säkert skulle gråtit en skvätt om vi flyttat ifrån. Så då inser jag ju att vi måste ju komma till en gammal trädgård om vi ska kunna lämna den vi har.

Kolla in här så förstår ni nog vad jag har för drömmar:)


Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Jag känner ofta likadant. Vi är i stort behov av ett större hus, men samtidigt är jag jättekräsen & vet precis hur det ska se ut i fall vi skulle flytta. Samtidigt har vi världens läge & egentligen älskar jag vårt lilla charmiga hus! Tror nog att det bästa vore att bygga ut det, men då måste vi bara komma på hur;)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Ni har ett Jättefint Hem!

    SvaraRadera