fredag 4 mars 2011

Fredags mys



Jag har insett att veckorna går i rasande fart så nu är den bästa dagen på veckan här igen.

Denna veckan har vi väntat på en otäck dom men idag fredag känns det som om vi klarat oss.........vågar hoppas i alla fall för i helgen vankas det sol. Domen vi väntat på är kräkis som härjar på dagis och vårt lilla hjärta har än så länge varit skonad i från detta. Efter hennes olika turer med sin mage kanske hon kan få slippa detta tänker jag.

Denna söta blomma ni ser idag har jag inte haft tidigare då jag fått för mig att dom är svåra att hålla vid liv så skötsel tips är välkomna:)


Trevlig helg önskar jag er!

Kramelikram




1 kommentar:

  1. Åh så söt!
    Den där är ny även för mig!

    Hoppas ni slipper nu!
    Trevlig helg!

    Kram Liza

    SvaraRadera