söndag 6 mars 2011

Solstrålar




För andra dagen i rad vaknar vi till solstrålar!! Denna solstrålen vaknar vi ju av varje dag och den värmer i hjärtat den oxå trots att det känns som man får sova till 02.00 sedan är det lite si o så.

Vad står på tapeten idag? Hmmm ut i trädgården och kika runt. Känns ju som en evighet sedan trots att det var någon gång i slutet av oktober jag höst städade.

Vad passar bättre ute i solen än att nynna på sina melodifestival favoriter för visst är det alltid så att favoriterna sätter sig direkt? Jag nynnar på Borg, Varga och Saade. Och Saade behöver ju knappast oroa sig över att inte vara popular med dom ögonen! Vad nynnar ni på?

Och vad är det egentligen med söndagar och fika suget?? Alltid vill jag baka när det blir söndag hihi får se om det blir något extra gott idag.


Hoppas solen skiner på er oxå denna söndag!

Kramelikram



1 kommentar:

  1. Jag håller på Brolle, inte bara för att jag är norrlänning utan för att jag gillar låten och artisten också.
    Vilka vackra kaffekoppar och fat du köpt som du visar i förra inlägget.
    Ja och såklart en sån sötnos på bilderna här också.
    Hälsningar Maria!

    SvaraRadera