fredag 18 mars 2011

Fredagsmys

Jag säger ofta att jag inte är speciellt social utanför mitt jobb som frisör där jag pratar mycket och gärna. Därför tar det ofta emot en aning då helgen kommer och vi är bortbjudna eller har bjudit hem vänner. Det är ju så mysigt att strosa omkring i mysbrallan och somna tidigt mätt och belåten.

Ikväll var en sån kväll, mina sömntimmar inatt var få räknade och jobb från 8.30 -14 efter det dagis samtal om lilla stumpan och sedan hem och fixa med mat. Men jag kanske snart borde lära mig att det trots allt alltid är lika trevligt att umgås med människor så när hela gänget drog i väg för konsert så var jag på topp humör.

Hmmm men nu när klockan snart är 21.30 så blir det att somna sött bredvid lilla Nela. Jag lovar ikväll att försöka bli lite bättre på att umgås med min fina vänner som finns runt mig. Gamla som nya. Kram på er!




1 kommentar: