måndag 21 mars 2011

Ruggigt!





Igår hade vi en toppen skön vårdag med sol hela dagen. Idag är det lite ruggigare men solen försöker titta fram.

Jag har mer projekt i huvudet än vanligt, jag antar att det är våren som bidrar med detta och det betyder att jag mår toppen! Mår jag inte bra har jag inte ens lust att titta på en färgburk.

Jag försöker att hålla mig till en sak men just nu målar jag lite köksluckor, lite på vår säng och så lite på sänghimlen.......men den gula färgen på väggen får vänta till alla dessa tre projekt är färdiga. Men sedan blir den gul som solen!

Så idag visar jag er endast en sida av köket hihi för den andra är kaotisk;)


Trevlig vecka önskar jag er om jag inte hinner sitta här utan målar för fullt!

Kramelikram


3 kommentarer:

  1. Så fina bilder du visar!
    Jättemysigt i denna del iallafall..! =)

    Ha en bra dag!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Ni har det så himla fint och mysigt! Många kramar

    SvaraRadera
  3. Tror absolut att det är våren som har inverkan på alla projekten, så är det för mig i alla fall! Jag har så mycket på gång i huvudet som jag vill få klara NU;)

    Kram Helena

    SvaraRadera