söndag 27 mars 2011

Blommor

Nu är äntligen sköna söndag här. Jag har inte alltid gillat söndagar. Sega tråkiga söndagar som man inte gjorde så mycket. Just nu där jag är i livet älskar jag sega söndagar då jag varvar ner som bäst. Den största skillnaden om söndagar nu är att vi alltid är lediga, den enda dagen på veckan som vi är lediga hela dagen och oftast tillbringar tillsammans.

Denna helgen har varit spännande. Lilla Nela har gett bort sina nappar och de två första nätterna har gått bra, inte en tår utan endast lite frågor om vart napparna är. Hon har sovit bättre på nätterna då vi håller henne vaken till 20.30 på kvällarna och vi hoppas det håller i sig.

Som ni ser växer mina pelagoner som jag haft i källaren hela vintern

Kramelikram


2 kommentarer:

  1. Vad duktig hon är med napparna!
    Vi har inte heller haft några problem när barnen skulle sluta med nappen, jag tror att det blir bäst om barnet själv vill & att man är bestämd & inte ger efter ifall barnet ångrar sig.
    Ha en fortsatt härlig söndag:)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det spännande med pelargonerna nu! Jag har också tagit upp några från matkällaren och jag väntar spänt på att de ska slå ut i blom :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera