torsdag 23 september 2010

Skön torsdag


Inatt sov vi gott hela familjen och Nela och jag har ledig förmiddag. Vi lämnade ett rörigt hem och konstigt nog var det lika rörigt när vi kom hem. Så det blir lite städa här hemma sen får vi se vad som hinns med.

Denna söta äggkopp inhandlades i storstaden så nu får vi nog ha våra ifred för denna står det ju "Nela" på:)


Om det negativa vi mötte i storstaden var SDs parti ledare så var det mest positiv den underbara lilla affären Ambiance. Det var den första butiken vi tittade in i och definitivt den mysigaste på vår resa. Där inhandlade jag mitt första magazine av Jeanne d´ Arc Living
Denna tidning är lyckan för alla som gillar den lantliga shabby chic stilen. Toppen bra julklappstips ;)

Om jag inte sagt det förrut så säger jag det nu. Är det något det blir diskussioner om så är det politik. Om man är riktiga vänner ska det inte spela någon roll om man är blå, röd eller grön jag tycker om er allihop ändå. Om jag har en SD som kallar sig min vän så är det tyvärr ingen riktig vän. Men någonstans i hjärtat tycker jag synd om dessa stackars människor för de måste ha ett sår i sitt hjärta som skulle behöva tas hand om.

Ha en bra dag och hoppas solen lyser på er!

Kramelikram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar