onsdag 8 september 2010

Loppis minnen



Känslan att gå på loppis tror jag man har någonstans långt tillbaka. För min del minns jag då jag var liten och ofta var i ett av min farmor och farfars hus där de hade en källare. Jag lovar att det var en fröjd och kolla runt på alla fina saker i denna källare. Skillnaden då var att man inte drog hem alla fina prylar utan man var nöjd med att kika. Jag är ganska säker på att våran källare om en snar framtid kommer se ut som min farmor och farfars. Hoppas verkligen att lilla Nela uppskattar detta som jag gjort.

Igår när vi var och firade min gamla farfar som nyss fyllt år så fick jag med mig denna super duper fina skärbrädan hem. Sån här har jag varit på jakt efter när jag strosat runt på loppisar. Tack farfar!

Ha en underbar dag kära ni

Kramelikram

pssssst.......inte ofta det fina diskstället syns bakom all disk så då passade kameran på att vara framme;) Ett tips till er som bor i min lilla stad som gillar detta diskställ är att gå till Lizes för hon har tagit in dom igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar