torsdag 9 september 2010

Vart tog rättvisan vägen?

Ibland blir man maktlös.Är det något som gör mig arg så är det politik och därför tittar jag oftast inte på debatter och läser inte vad de skriver. Jag går och röstar vilket jag tycker är viktigt och jag är mycket medveten om vad jag tycker om det mesta. Det gör ingen som helst skillnad då det dimper ner en massa skitsnack i vår brevlåda.
Jag tänker väl som de flesta att jag inte förstår de som röstar på vissa partier och visst får alla tycka olika men ibland förvånar det mig hur en del tänker.

Är det något som gör mig arg och ledsen är det när människor blir felbehandlade. När det görs skillnad på människor. Så idag länkar jag till Mari Erikssons blogg an angel at my table och hoppas verkligen ni ger henne ert stöd!!! För den som tycker det får gå till så här borde skämmas:((



2 kommentarer:

  1. Tack snälla du för ditt stöd!! Jag blev verkligen ledsen när man har lagt ner 4 månader i ett husköp!!! Samt att detta verkligen är ens drömhem! Dom flesta budgivningar brukar ju vara över på några dagar!!!

    SvaraRadera