torsdag 30 september 2010

Fuskis





I bland frågar jag mig varför jag bloggar. Vi har det långt ifrån tipp topp hemma hos oss och jag är inte speciellt bra på att städa och lägga saker där de hör hemma. Min önskan är så men verkligheten är långt ifrån så. Men jag kommer alltid fram till samma svar:
  • Jag älskar att pyssla och inreda
  • Jag älskar att fota
  • Jag började blogga för jag blev så inspirerad av andras bloggar och hoppades därför att jag skulle kunna inspirera någon.
En del kanske tänker stackars lilla Nela vart får hon plats i detta hem? Men jag lovar att hon erövrar vårt hem varje dag med sina klossar, vagnar mm. Jag bara väljer att inte fota dessa då de enligt mig inte är speciellt inspirerande...hehe.....

Men idag klämmer jag in en bild från verkligheten i ena hörnet av vardagsrummet........men bara svartvitt annars passar den inte in bland de övriga fina bilderna :) Jag antar att ni ser trots svart vitt att det är plastiga knall röda, rosa och blå färger som skulle dominerat i bilden. Torkställningen är ju inte heller för vacker......

Lill stumpan somnade i soffan framför pettson o findus vilket inte tillhör vanligheterna men det kanske är en början att kunna somna själv vid tv för att sedan somna själv i sitt rum med lite cd saga :)



pssssssst.......40-60 besökare per dag är kanske inte så många i bloggvärlden men oj vad ni gör mig glad!!!



Godnatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar