söndag 4 april 2010

Välkommen Rosa






Vad konstigt det är att vakna upp en dag och känna att idag är det dax att plocka fram lite ROSA. För en vecka sedan tyckte jag det var för tidigt att se pastell färger här hemma.
Snart blir det att inhandla lite pelagoner till vardagsrummet. Men dom blir nog vita i år.
Vilket påskväder vi haft!! Jag är redan nöjd & belåten och så har man två lediga dagar kvar.
När jag ändå visa lite Kök så kommer lite till......



Dessa fina Salt & Peppar från Miljögården kommer jag förmodligen ha länge. Kan höra Nela när hon bli äldre men mamma ska du inte köpa nya dom har du ju haft sedan jag var liten:) Hihi det är ibland de små vackra tingen som gör en glad.

Kolla förresten inlägget 14 Mars från köket då altanen är FULL med SNÖ.....för bara 2 veckor sedan....Oj vad fort den försvann. Tur man är framme med kameran så man får lite hjälp att minnas.

Kramelikram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar