måndag 19 april 2010

Lite Renovering Tack?!

I morse hade jag behövt en hel del renoverings hjälp av mig själv om mitt mål med dagen skulle varit att se pigg och alert ut. En frisör bör kanske vara det. Men idag gav jag upp detta. Det är ju trots allt mina kunder som ska stråla och shit the same om frissan är halv däckad. Så med ett fett minus på sov kontot kämpade jag med cykel till dagis, från dagis till jobb, jobbade med bakfylle känsla hela dagen och cyklade hem. Thats it, det var det jag orkade idag och det var precis tillräckligt av vad jag tycker jag behövde. För jag kan lova att om jag hade varit på fest halva natten hade jag inte planerat in denna lååånga cykeltur.
Ett plus i kanten med cykling är ju den friska luften, och trots två choklad bitar för att orka med dagen så fick jag nog lite väl behövd motion oxå.

De fina beslagen är till vårt badrums skåp och fick sig igår första laget vit färg. I badrummet är taket färdigt och resten väntar på snickare. Snart Snart ska det nog stå färdigt. Den som väntar på något gott sägs det ju:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar