söndag 4 april 2010

När katten är borta.........


Idag har det varit lite kyligare ute så på fm blev det besök hos morfar och en biltur på landet (kikade på många fina hus).
Efter det fick jag några timmar ensam hemma. Vad hittar jag på då? ?Pysslar och möblerar om det jag orkar bära själv såklart. Åhh det är verkligen bland det roligaste jag vet. Synd bara att vi ibland borde haft ett större hus för min hobby. Men lite går alltid att ändra på.

När det började närma sig hemdags för familjen var jag som vanligt lite smått nervös om det får vara kvar som jag vill eller om det blir protester och jag får ändra tebax. Idag fick jag som jag ville. Jippiii!!!



Den gamla bruna klockan lämna plats för lite luftigare hörna


Ett gammalt fönster har fått ta plats vid matbordet.
Så min fina tavla made by me som hängde där förrut har tyvärr ingen plats för tillfället.
..........får klura på detta ett tag.
.....


Där pallen står ska vi hitta ett skåp till skivspelare mm som slagit sig till ro på soffan för tillfället.


I skåpet göms tvn och detta ska målas vitt i sommar.
Tavlan är Birgit Bardot även denna är Made by me


1 kommentar:

  1. Du är verkligen super duktig på att måla, så himla fina tavlor! //Kramar Frida

    SvaraRadera