söndag 11 april 2010

Snart, snart.......



Nu närmar det sig med stormsteg!! förhoppningsvis läggs mattan v16.
Så idag har vi inhandlat tvättställ & blandare. Jag ville ju helst haft en rund skål men tyvärr var alla jag kunde hitta för stora för skåpet. Så jag fick helt enkelt prioritera skåpet och ändra mig till detta alternativ.

Då vi haft turen att hitta det mesta för lite billigare peng så tänker jag inte snåla en krona på duschblandare. Har hittat en superfin från Mora Classic Family en blandare med takdusch. Den första jag såg och tänkte att den vill jag ha!! Men då jag såg priset kände jag HALLÅ det går ju aldrig:(( Men klart det går, nu ska jag bara övertyga sambon att det finns ju ingen annan som skulle passa så bra som den, den ska ju vara där en evighet blablabla.......hihi håll tummarna för mig!!

2 kommentarer:

  1. Mora Classic Family var ju den perfekta, det måste gå att övertala bror min! (Skålen blev ju himla bra den med.) =)

    SvaraRadera
  2. Hihi...det går nog:) Ja visst blev det bra. Bara lite målande av skåpet kvar.

    SvaraRadera