torsdag 8 april 2010

Lite små tokig


Snurrig i hela huvudet är ja av vårt stackars pyttelilla badrum. Att det är möjligt att fastna i inredning på detta vis. Men jag tror jag börjar få till känslan jag vill åt i mitt huvud i alla fall.

Det är en liten sak jag undrar när jag far runt på olika ställen där de säljer handfat, blandare, torkar mm. Det saknas oftast det där lilla extra som får dem att engagera sig i vad man är ute efter om man vill ha något som inte alla andra har. Den bästa hjälp de kan ge är oftast detta brukar vi sälja eller en hel hög med tidningar och där hittar du nog något du gillar. Nu är det ju så att givetvis hittar jag ett handfat som de aldrig sett in real life.......syns rören bakom? vilka blandare stämmer i mått så de inte blir för låga, för höga, för korta...blablabla... Tror Ni jag är besvärlig kund?! Jag har en viss känsla för det:) Den där omständiga kunden det pratas om i fika rummet.......hihi det bjuder jag på i så fall.

Snart är det helg igen. Jippiii!!

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar