torsdag 22 april 2010

Premiär!


Idag har det varit fullt ös hela vår lediga dag. Vi började på ikea där vi köpte ny säng till Nela. Såklart lite halvt kaotiskt som det brukar. Mamsen drog på två vagnar med säng, madrass och lite fina saker till stumpans rum, ja och så en liten trött 2åring i en av vagnarna. Ut i halvstormigt väder på parkeringen. Jag är glad att jag lärt mig be om hjälp (lite iallafall), det underlättade då det endast blev en vagn en bit fram till bilen.

Hann tyvärr inte få det helt färdigt i rummet fram till läggdags men i mån lovar jag att bjuda på lite bilder. Däremot är sängen efter lite blod, svett och tårar färdig monterad så inatt är det sov premiär i extra gosig säng och vi hoppas så klart att det blir succe:)

Har köpt lite fina servetter och eftersom det närmar sig kalas kommer de till användning snabbt. Kan inte gå förbi en liten söt förpackning utan att den får följa med hem. Så detta är några i min "samling".

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar