måndag 9 juli 2012

Rent och frächt



De små mini kläderna är tvättade och redo för bebis. Vi har endast köpt två små byxor för vi har några neutrala vita plagg. Jag kunde dock inte låta bli att tvätta några av Nelas spetsiga och rosa plagg. Och blir det en liten pojke så får pappa o Nela ut och handla. Denna bebis blir nog inte lika liten som Nela var då mitt sf mått varit lite högre hela tiden och hon föddes v38+0 och där är vi nu om en vecka. Jag tror denna bebis kommer ligga kvar länge till hihi. Nela var 46cm lång och vägde 2865g då hon föddes så stl 44 får ligga kvar i hennes låda.

Jag tvättar och städar för fullt eller rättare sagt så mycket som min kropp på +15kg orkar i värmen.

Pappa har en vecka kvar på jobbet sedan semester och idag skiner solen så nu ska jag och Nela packa bilen och ta en dag på stranden.


Ha en fin dag!


Kramelikram



1 kommentar:

  1. Åhhh va mysigt, lycka till med allt och passa på att njut =)
    Kram

    SvaraRadera