måndag 16 juli 2012

Gott ska det vara....



Kaffe latte, jordgubbar och vispad grädde. J vad ska man säga. Gott som tusan. Jag har nog snittat en liter jordgubbar/dag denna sommaren än så länge.

Varför bloggar jag? Det vet jag ju egentligen. Jag är en kreativ själ ut i fingerspetsarna, det är jättekul att fota, och jag älskar att inspirera andra människor. Det kanske är någon där ute som piggas upp av denna bild och blir sugen på jordgubbar?


Nu har pappa i  familjen äntligen semester så nu väntar långa frukostar, lugn och ro hela förmiddagarna och försöka ta dagen som den kommer. Och så väntar vi ju och undrar allihop när Nelas syskon ska komma och mysa med oss.
Jag har börjat känna att det närmar sig då jag är lika trött som i början av graviditeten och lite sammandragningar/förvärkar som dyker upp titt som tätt. Vi hoppas ju såklart att bebis inte stannar mycket längre än den beräknade tiden men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det ju......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar