tisdag 10 juli 2012

Gravid v38



Det är inte bara magen som växer under graviditeten. Mitt hår och naglar är bättre än någonsin. Det var likadant sist. Och nu när jag inte jobbar och kladdar ner mig med hårfärg kan jag måla naglarna i ljusa fina färger så det gäller att passa på. Jag gjorde även en kraftansträngning och målade tånaglarna det är ju en bit ner dit.

Just nu blir det en del bebis och magbilder men det är ju det som kretsar mest runt mig just nu så jag bjuder på det. Och det gäller ju att ta lite bilder på magen då den snart är som en bulldeg hihi

Jag var hos bm idag och mitt sf mått var samma som sist (33). Trots att jag inte skulle bli orolig var det svårt att låta bli. Men under eftermiddagen och kvällen är nu bebis lika livlig som den brukar så jag kan nog somna gott ikväll.

Nu blir det efterlängtad fot massage för mina svullna fötter.


Natti natti



2 kommentarer:

  1. Jättefin mage! Så spännande! Vilket datum är BF? Fast det blir väl aldrig det datumet ändå ;o)
    Kram på dig / Lina

    SvaraRadera
  2. Grattis till den lill* själv väntar jag mitt femte(!) barn :)

    SvaraRadera