fredag 13 juli 2012

Lite blått





Idag har jag och Nela seg och mys dag i soffan med film. Jag är otroligt trött, hela kroppen känns som en tung gele klump. Man jag tog en dans med damsugaren i köket på morgonen så då passade jag på att blippa lite foto på några blåa detaljer som smugit sig in. Jag har sagt tidigare att blått är inte min favorit färg. Men nu är jag beredd att ändra mig. Men först brunett under sommaren sedan blått i köket hmmm jag får väl avvakta tills gravid hormonerna lagt sig innan jag säger för mycket hihi

Nu ska jag återgå till soffan och se om Nela kan tänka sig sätta på en mysig film istället för barnkanalen.

Har förresten sytt ett babynest som blev såå fint! Ska tvätta det och fortsätter det vara fint lovar jag att dela med mig av resultatet och beskrivning här på bloggelibloggen.


Trevlig helg!

Kramelikram



3 kommentarer:

  1. Hej fina du!
    Tack för din fina hälsning
    vad glad jag blir älskar att fotografera!
    Önskar dig en jättefin helg
    Varmaste kramar Tina

    SvaraRadera
  2. Nu börjar det närma sig med bebbe för er del ju!
    Själv har jag en 6 veckor kvar..men mysigt är det:-)
    Jag sydde oxå ett babynest för någon månad sen..tror vi kommer använda det mycket!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Kul att du också syr till bebben. Jag har också klurat på babynest, men det blir nog till att köpa ett istället ;o) Blir spännande att se hur ditt blev. Var det svårt?
    Kramar Lina

    SvaraRadera