tisdag 28 februari 2012

Det knackade på dörren......




Jag hade tänkt pausa i skrivandet här tills det att vi blir piggare och jag kan skriva lite positivt igen. Men efter gårdagens dörrknackningar kunde jag inte annat än att känna mig lite positiv trots feber och allmänt sjuk. Efter att glädjetårarna lagt sig från första knackningen med finaste blomsterbudet tog jag mig ur soffan och fotade den underbara buketten. Min fina vän J som precis fött två små prinsessor har mellan amningar lagt en extra tanke på mig.Tänk att jag är värd en vän som du!

Och mitt i skrivandets stund knackar det igen på dörren och där står min rara kusin och vän med ännu en vacker bukett!! Tack snälla M för du är så gullig, visar att du bryr dig och att du och din familj alltid finns för oss.





Fick även gulligaste fotot o meddelandet från en annan vän som betyder mycket för mig och som jag har äran att ha i mitt liv. Ett foto till gudmor som hoppas på att snart kunna träffa och gosa med den lilla solstrålen.

Himmel man inser i dessa stunder att man har många människor som bryr sig om en. Är så lyckligt lottad över att ha så många goa människor runt mig! Att veta att man har en vän man kan ringa när lyckan är som störst eller när man ligger på botten är guld värt. Tack för ni finns!

Till junta gänget LEES som alltid piggar upp mig säger jag att snart är jag på benen och då ska det bokas in massa go mat och prat!


Kramelikram



1 kommentar:

  1. Va underbart att ha såna omtänksamma vänner som verkligen finns där i vått och torrt :-)

    Tänk vad en blombukett och en gnutta omtanke kan göra underverk! Ibland behövs det faktiskt inte så mkt mer för att vända en ledsen själ till en glad själ :-)

    Må så gott!

    SvaraRadera