tisdag 21 februari 2012




Jag fortsätter slarva. Idag känns det som jag skulle behöva en extra dag på jobbet att bara ringa runt och fixa med saker som kommit efter då vi varit sjuka vilket inte är möjligt att ordna så jobbet känns galet slarvigt omkring mig på jobbet. Idag och imorgon har farmor varit gullig och tagit ledigt för att ta hand om Nela som i helgen haft 40 graders feber och fått en ny förkylning. Och nej jag skojjar inte. Just nu är jag i alla fall glad att jag kunnat jobba två dagar denna månaden.
Jag slarvar med mina bilder på bloggen då jag nu har tagit tag och laddat fina kameran som varit urladdad ett tag så ni får stå ut med lite suddigt här som jag trixat med i färgerna lite hihi
Idag visar jag en bild på vår hall där jag plockade i ordning bland klädkaoset då vi kom hem. En porslins blomma som växer så det knakar. Och så mitt olivträd som än så länge lever men börjar tappa blad. Jag håller massa tummar att det trots allt håller ut lite till för snart kommer ju våren. Vi är såå nära nu!! Kom igen lilla trädet!


Har inte fått mig någon semla idag, men det finns ju massor av andra dagar vi kan äta dom eller hur?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar