onsdag 8 februari 2012

Jag är uppe....



Idag har jag kunnat ta mig upp utan att få en fruktansvärd smärta och känner mig mer upprätt i kroppen dock med panodil men det är på rätt håll. Så vilan har varit bra. Det är alltid lika många råd som människor när man sitter i detta läge men jag har försökt lyssna på min kropp och när den sagt ifrån har jag gjort det som har känts bäst. Jag är fortfarande orolig för om jag kommer kunna stå på jobbet denna veckan men jag får försöka mjuk starta. Hur som helst så får vi pussla ihop våra scheman då Nela hade feber igen inatt. Jag tror att öroninflammationen tar lite längre tid då hon ej fick pencillin men det är nog bättre att försöka utan då hon inte har ont just nu.

Nu ska jag våga mig ut och köra bilen för första gången denna vecka för idag är det önskemål om McDonalds och jag kan vrida på huvudet så det ska nog gå bra.


Kramelikram





1 kommentar:

  1. Uscha det låter inget vidare som ni har haft det den senaste tiden.. Hoppas ni mår bra nu & att ni håller er friska!

    Kram Helena

    SvaraRadera