fredag 3 februari 2012

Ny vacker vy






När man har haft soffan som sin bästa vän och inte orkat göra så mycket annat än att bara ligga där och sega i några månader så ser man ju samma syn i fönstret ett ta. Då tröttnar man lätt på det man ser. Så när de hade stor rea på växtriket i vår lilla stad förra veckan var det inte svårt för mig att inhandla nya krukor. Jag var ju pigg några dagar där så jag städade och fejjade. Nu kom nästa smäll. Dunder förkylning så pang ner i soffan igen och Nela kollar på film.

Då man har ett eget företag är det inte lätt att vara sjuk. Så efter att ha kämpat hårt på jobbet igår gick jag och la mig med lätt hjärtklappning i går kväll och undrade hur denna dag skulle gå. Hjärtklappningen har lättat lite men inte helt och förmiddagen blir vila, vila, vila så jag orkar ta några tag på jobbet i em.


Trevlig helg önskar jag er!


Kramelikram



2 kommentarer:

  1. Så vackert det blev! Hoppas du mår bättre snart..

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev med dom nya krukorna!!
    Mina har inte kommit till sina nya platser än..
    Du har det så fint så fint!

    KRAM och krya på dig/ Johanna

    SvaraRadera