lördag 25 februari 2012

Mys pys




Ljuset har äntligen kommit till oss. Snön smälter snabbt och våren känns nära. Vi drar inte för några gardiner än i vårt sovrum utan vaknar till detta underbara ljus.

Efter en alltför stressig gårdag och för mig en sömnlös natt med lite tårar över funderingar vad och vilka människor som är viktiga i mitt liv vaknade jag med huvudvärk. Men detta försvann efter lite frukost o panodil. Frukosten fick jag äta själv framför godmorgon tv då sambon nu har fått våra basilusker. Och Nela fick inta sin frukost på sitt rum då hon själv klätt på sig och parkerat sig bredvid sin lilla stereo och var i full gång med att lyssna på Nalle Puh. Min lilla sötnos.
Hon har förövrigt inte blivit av med sin öroninflammation. Legat i feber från o till hela veckan så det har inte blivit dagis för henne denna veckan heller. Hon har nog varit där 5 dagar på hela denna månaden. Hon har till o med slutat fråga om hon ska få gå dit. Men nu hoppas vi på att den nya pencillin kuren gör susen så hon får gå dit nästa vecka.

Nu hör jag fåglarna kvittra och solen lyser i nacken. Underbart!!

Ha en fin helg allihop

Kramelikram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar