fredag 2 mars 2012

v 19


Trots att jag inte mått bra och inte ätit med någon ordning på några månader så tar nog bebisen det den ska. Vikten är än så länge +1,5kg så sakta men säkert händer det grejjer.
Tänk att man tycker att magen putar iväg nu och när jag är i v30 tycker man denna lilla kula var just bara en lite kula hihi. Bebisen är väldigt livlig vissa perioder och trots att jag inte mått bra varken fysiskt eller psykiskt så hoppas jag att det är små glädje kullerbyttor jag känner.
Just idag mår jag toppen. Vi har haft en tuff tid med sjukdomar som avlöst varandra men i morse kände jag att nu vänder det!
Vi ska på ultraljud på tisdag för att se så bebisen mår bra. Lite nervöst är det alltid men man kan inte annat än hoppas att allt står rätt till. Nu ska jag njuta av att alla mår bra i helgen. Förhoppningsvis en promenad i det soliga vädret för det har vi missat några helger nu.


Hoppas ni unnar er riktigt fredags mys ikväll

Kramelikram


3 kommentarer:

  1. Hej!
    Men vad underbart mysigt med ett liten som växer
    Och så spännande med ultraljud!
    Fin liten mage
    Varmaste kramar till dig
    Och trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Du är så himla fin <3 många kramar

    SvaraRadera
  3. Vad fin du är!
    Längtar så tills jag kan känna min lilla bebis, är i vecka 15..så snart så:-)

    Kram

    SvaraRadera