söndag 25 mars 2012

Om möblering



Lite fler köksbilder blev det denna helg. Jag tror jag är mästarnas mästare på ommöblering och snabbt går det oftast oxå. Lördags kväll kl. 21.30 fick jag med lite övertalning tillslut kära sambon att byta plats på skåpen i hallen och köket.
Köks skåpet kändes bra direkt. Ombonat och mysigt med massor av förvaring.
Men skåpet i hallen fick bara stå en kort stund ja knappt ett dygn. Idag styrde bil och släp efter lite bråk hemma till Öland och hämtade ett stort klädskåp. Så nu väntar bara några penseldrag och så har vi massor med förvaring där oxå. Det känns som vi kanske äntligen hittat en bra lösning så vi får ordning på alla ytterplagg!!

Nu är frågan. Om det stora skåpet ska bli vitt eller grått. Lutar mest åt vitt. Fortsättning följer.....



Kramelikram


Pssssssst........
i morgon visar jag nog bilder på det andra skåpet i hallen som fått massa vit färg i helgen.....




1 kommentar:

  1. Kul med ommöbleringe o kul med nytt skåp! =)
    Blev nyfiken nu!
    Måste börja måla jag med!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera