torsdag 22 mars 2012

Vårblommor



Idag kommer vi få ett riktigt skönt vårväder med strålande sol. Det gillas skarpt. Så idag bjuder jag er på lite fina vårblommor. Har jag tur kan jag hinna ner på torget på lunchen där det idag finns massor av blommor! Det är från o med nu jag vet vart många utav mina slantar går hihi

Jag ska försöka hålla lite lägre tempo idag än igår. Fogarna sa stopp och belägg direkt när jag inte hade vilat på hela dagen igår. Och sammandragningarna var väldigt närvarande.
När jag väntade Nela jobbade jag alldeles för hårt för vad min kropp klarade och detta slutade med liggläge i över en vecka med bricanyl på sjukhus och det tänker vi inte vara med om denna gång. Jag jobbar inte lika pressat idag men jag är själv och det är många trådar att hålla i. Kommer det en sak för mycket så har jag inte svårt att trilla ihop. Så just nu måste jag prioritera vad jag orkar och inte orkar. Även om man vill mycket så går det tyvärr inte alltid.

Hoppas ni oxå får njuta av strålande sol idag!


Kramelikram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar