söndag 11 mars 2012

Euphoria


Gårdagens melodifestival vinnare ger en minst sagt ett lyckorus! Jag tycker helt klart att det var rätt låt som tog hem vinsten. Underbar låt! Men startfältet var bra så många hamnar på min spotify lista. Förmodligen kommer Lisa Miskovsky ut med ny skiva och den ska inhandlas av mig. Hennes låt var såå fin. Jag tror i o för sig aldrig jag hört något med henne som jag inte gillar.

Söndagen börjar med solsken och lyx frukost. En tallrik färska jordgubbar morgon och kväll är fortfarande den starkaste gravid cravingen för min del.....mmmums....
Nu går jag snart in i v21 och mår toppen bra. Hoppas det håller i sig för just nu njuter jag för fullt av att vänta bebis!


Ha en skön söndag alla fina som tittar in hos mig!

Kramelikram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar