måndag 5 juli 2010

Upp & Ner



Än en gång kommer jag fram till att när man haft en dag då luften pyst ut och det mesta är pest och pina då blir nästa dag toppen. Det är kanske så att jag måste lära mig att när det är segt kanske det måste få vara det. 110 är inte alltid bäst även om det är roligast:)

Idag när dagen började med moln tog jag fram penseln och målade fönsterbrädorna i vardagsrummet.
Hmmm en nackdel denna dag är att det känns som jag vill täck måla taket......neeejj jag tror minsann det är en av de jobbigaste sakerna i världen men jag tror det blir snyggast. Lika bra att göra det när man ändå håller på
kanske?

Nu tittar solen fram så snart blir det ut i trädgården. Lilla Nela och jag ska busa hela dagen så hon inte somnar. Nog för att hon är den bästa men man börjar tappa ork när hon kör mamsens 110 varje dag fram till 22.00 om kvällarna. Och jag som trodde man fick energi av mat?? Hon har något annat knep hon inte talat om för oss.

Kramelikram till er!

2 kommentarer:

  1. Täck måla golvet istället, rummet kommer bli ja låt oss säga underbart med de kontrasterna! =)

    SvaraRadera
  2. Hihi... tror du det så blir det bra!! Annars kanske du hade fått komma och måla tak i sommar oxå:)

    SvaraRadera