söndag 18 juli 2010

3 dagar.....




Nu står vårt vardagsrum nästan färdigt. Dator byrån och tv skåpet står och torkar men i kväll blir det nog att ligga i soffan framför en bra film. Jag har haft semester i 1v utan tv och är super trött på att måla!! Så nästa vecka ska jag inte röra en pensel........ok ska försöka att inte göra det i alla fall.

Eftersom jag är tidsoptimist så trodde jag att denna målning skulle ta 3 dagar. Jo jag hade lite rätt för målningen av golvet tog faktiskt bara 2 dagar men möblerna fick inte ställas in förens efter att golvet torkat i 3dagar!!! Men det blev att måla lite lister och några möbler oxå så nu sitter vi en vecka senare med målet nära. Om jag är nöjd? Kunde inte bli nöjdare än så här!! Så glad att jag valde vitt golv och behöll det laserade taket. Några extra tag i veckan med damsugaren och moppen lär det bli men det är shit the same när det blir så här vackert :)

Snälla och händiga svärfar ska snart få sätta upp våra taklister i vardagsrummet oxå så det blir färdigt på riktigt ;)


Hoppas ni har en skön sommar allihop!!

Kramelikram



2 kommentarer:

  1. Åh så fint och härligt ljust. Nu inspirerar du även mig att måla golvet vitt. =)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt:) Jag älskar det och säger som jag brukar......varför har vi inte gjort detta tidigare....hihi....

    SvaraRadera