tisdag 13 juli 2010

Ljusets hus





När vi flyttade till vårt hus för 5 år sedan hittade vi ett nummer av hus och hem där det var med ett hus som vi kände var klockren stil för oss. Jag kan fortfarande kika i den och gilla det även efter 5 år. Vet ni vad det hette? Ljusets hus och precis så känns det just nu i vårt vardagsrum.....Perfekt.....för vitt? Nej!

Sedan i söndags lever vi i ett kaos som doftar oljefärg och mitt i kaoset springer lilla Nela runt. Så jag har insett en sak. Renovera hus är tufft men renovera hus med en 2 åring går inte att jämföra med. Men det blir sååå fint!! Nu vill jag bara bli färdig. Ska eventuellt måla en gång till ( då blir det 4e gången). Och så ska listerna målas sen flyttas möblerna in och jag ska vila......lite i allafall:)


Kramelikram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar