fredag 23 juli 2010

Äntligen!!





I vårt nya fina badrum nere är det lite små detaljer som fattas. Bland annat spegel som ska beställas, toa rulle hållare och sist men inte minst handdukar. Har haft en bild i huvudet om hur handdukarna ska se ut men som vanligt haft svårt att hitta det jag tänkt mig. Men idag har jag hittat dom!!! Dom är precis på pricken som jag tänkt mig......vart hittade jag dom?! På ellos!!! Dom har lite fler fina saker på detta ställe. Har länge velat ha deras fina skärmvägg.......men än vet jag inte vart jag skulle placera den.

Har idag inhandlat denna plåtskylt på loppis och den fina tidsskriftssamlaren finns på Mairo

Trevlig Fredags kväll önskar jag er!!

Kramelikram


2 kommentarer:

  1. gillar hyllan/skåpet. Trodde aldrig att gamla regskyltar skulle bli inredningsdetaljer hos unga damer. Kul. ;-) Allan

    SvaraRadera
  2. hihi.... vi unga damer kan konsten att överaska:)

    SvaraRadera