måndag 26 juli 2010

Lavendel och skir gardin





Jag har satt upp en gardin i vårt valv i vardagsrummet. Somliga kanske inte kallar det gardin när de är så skira men jag älskar dessa gardiner. Det är samma vi har i hela vardagsrummet.

Min fjärils lavendel var totalt dränkt i dag då jag missat att flytta undan denna från alla skyfall så jag provar att sätta in den i soligt fönster så får vi se om den torkar till. Annars blir plan B att plantera om.

Vår data hörna är jag äntligen nöjd med. Hela skrivbordet blev vitt och sambon som blivit aningens påverkad av mina ibland lite tokiga ideer kom på att ha den gamla slitna boken till mus underlägg :)

I morgon börjar jag jobba igen men är super nöjd med mina 2 veckor semester med underbart väder och ett vitt vardagsrum.

Kramelkram

2 kommentarer: