torsdag 29 juli 2010

En Award


Jag kan inte påstå att jag har stenkoll på allt som händer i bloggvärden men awards har jag stött på och nu har jag fått min första!!! Tack Wicke!!! Tjohoo vad jag blev glad, men första tanken va oj hur gör jag nu??!!

Med awarden följde utmaningen att skriva 7 saker om sig själv och sedan ge denna fina utmärkelse till fler värda "beautiful bloggers" så det är klart jag fixar det:)

  1. Till hösten har jag och min älskling varit tillsammans i 10år!!

  2. Jag har mycket svårt att bestämma mig så shoppar gör jag oftast själv så blir ingen annan lidande..... hihi

  3. Om jag inte skulle få skapa och vara kreativ skulle jag inte stå ut med mig själv.....och förmodligen skulle ingen annan stå ut med mig heller

  4. Har varit galet hundrädd vilket har plågat mig i många år men jag har min fina sambo att tacka för att jag nu är botad

  5. Är en duktig tidsoptimist

  6. Älskar att vara på bibliotek. Blir så lugn av att kika runt bland hyllorna och får alltid med mig en hel bunt hem ( som jag ofta får påminnelse på då de ska lämnas tillbaka.....så det är tur jag inte blivit portad från bibblan än )

  7. Min last i livet är CHIPS

Eftersom jag har beslut ångest har jag givetvis svårt med vilka jag ska tilldela denna "beautiful bloggers" awarden till. Men det får bli 2 stycken som jag håller mest "koll" på.......

Bästa Elin med sina kloka funderingar och fina ideer
http://gruvhagen.bloggplatsen.se/

Och Gúa med sitt underbara hem som ger mig galet mycket inspiration
http://hviturlakkris.blogspot.com/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar