onsdag 9 juni 2010

Zzzzzz.....


Idag ska jag berätta att om min älskling lämnar mig eller jag mot förmodan lämnar honom någon gång i framtiden så blir det att lägga ner frisör jobbet och skaffa ett jobb där man säger tack för idag den tid man enligt schema ska . Och att hämta barn på dagis efter 17 lovar jag inte är roligt oavsett hur länge dom varit där. Ska försöka att inte vara sur och tvär då jag tycker att han inte hjälper till för det gör han. Det värsta är maten, att det första man alltid måste tänka på när man hämtat är att hon inte ätit tillräckligt och är hungrig. Inte en chans att jag skulle överleva detta hämta, lämna dagis schema längre än en månad. Så alla ensamstående föräldrar som kämpar på ger jag massor med guld stjärnor idag. Vilka kämpar ni är!!

När jag har lite tid över denna vecka målar jag på det fina skåpet som är på väg att bli vitt. Och till sist så kommer såklart lite bilder på Nela till världens bästa pappa............efter att ha dissat sibylla burgare åt hon tillslut lite korv framför tvn.




Kramelikram


psssst......lyssna på denna klockrena studentlåt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar